آزادی ۱۱۲ زندانی نیازمند آذربایجان غربی با ارفاقات قانونی و کمک خیّرین ویژه در شب یلدا 

10:07 - 01 دی 1402
کد خبر: ۴۷۵۰۵۰۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آزادی ۱۱۲ زندانی نیازمند آذربایجان غربی با ارفاقات قانونی و کمک خیّرین ویژه در شب یلدا 
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از خیّرین ستاد دیه و شکات که موجبات آزادی ۳۸ زندانی در آستانه شب یلدا را فراهم کردند و همچنین مراجع قضایی حوزه‌های مختلف برای ارائه ارفاقات قانونی به ۷۴ زندانی محکوم تقدیر کرد. 

خبرگزاری میزان- ناصر عتباتی از توجه و اهتمام مراجع قضایی در اعزام به مرخصی ویژه شب یلدا برای محکومین واجد الشرایط و همچنین زمینه سازی آزادی ۷۴ مددجوی نیازمند با ارائه ارفاقات قانونی تقدیر کرد. 
 
وی در ادامه با اشاره به اهمیت احیای سنت حسنه اسلامی صله ارحام در مناسبت شب یلدا گفت: تمام تمرکز و توجه دلسوزانه همکاران قضایی و مسئولین زندان در شورا‌های طبقه بندی برای کمک به بازگشت سعادتمندانه مددجویان است که این همدلی همراه با رافت اسلامی در بهره‌‎مندی ۳۵ درصد محکومین در اعزام به مرخصی ۵ تا ده روز ویژه شب یلدا و آزادی ۱۱۲ نفر جلوه کرد. 
 
 رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت:۱۲ زندانی نیازمند جرایم غیرعمد با کمک بلاعوض ستاد مردمی دیه به مبلغ ۱میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان و قبول اعسار و گذشت ۷۵۰میلیون تومانی قضات و شکات همزمان در آستانه شب یلدا آزاد شدند. 
 
عتباتی از همت خیّرین، شکات نوعدوست و مددکاران اجتماعی دلسوز زندان‌ها در اخذ رضایت برای ۳۸ زندانی نیازمند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *